"Wiem, że połowa mojego budżetu na reklamę jest stracona. Problem polega na tym, że nie wiem, która to połowa."
są to dobrze znane słowa Franka Woolwortha, wypowiedziane wiele lat temu, które w obecnych czasach coraz bardziej zyskują na popularności.
Od lat 20. XX wieku obserwujemy postępujący boom reklamowy, po wcześniejszych nieśmiałych próbach kreowania marek, takich jak Colgate, Coca-Cola, Ivory czy Wrigley's. Dzisiaj kreatorzy komunikatów reklamowych nie są już tacy nieśmiali i wydawać by się mogło, że wykorzystali już wszystkie możliwe środki perswazji i sposoby dotarcia do klienta.
I co dalej? Reklama stała się niewiarygodna, niewygodna i niechciana. Mówimy trzy razy NIE kłamliwym komunikatom wypowiadanym przez modelki z mopem w ręku, podstawionych lekarzy i popularnych aktorów, którzy wcale nie używają kosmetyków polskich marek i nie jedzą zup z torebek!
Kto zatem może do nas przemawiać z przekonaniem, skoro większości nie chcemy widzieć i słyszeć? - Autorytety - ludzie znani i cenieni za spójność wypowiadanych zdań, przywiązani do określonych wartości, prezentujący głęboki i krytyczny pogląd na otaczającą rzeczywistość. Wydaje się, że to jest to!
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...