Do sukcesu potrzebna jest marka
Czy polska firma może osiągnąć podobny sukces jak Nokia? Na to pytanie starali się odpowiedzieć menedżerowie uczestniczący w zorganizowanym przez "Rzeczpospolitą" i Deloitte Forum 500.
W ciągu zaledwie kilku lat z mało znanej firmy na północy Europy Nokia stała się światowym liderem rynku telefonów komórkowych. Twórcą potęgi spółki jest jej prezes Jorma Ollila, który był gościem wczorajszego spotkania. Nie tylko udało mu się wyciągnąć firmę z poważnych kłopotów finansowych, ale także stworzyć jedną z najbardziej znanych marek na świecie.
Silna marka jest zdaniem szefa Nokii jednym z najważniejszych czynników decydujących o sukcesie w biznesie i o utrzymaniu stabilnej pozycji rynkowej. A w budowaniu silnej marki liczy się też sposób działania firmy, jej przejrzystość. - Gdy nieznana firma, z małego kraju, wchodzi na nowy rynek, nie jest ważna wyłącznie jej siła finansowa czy oferowany produkt. Równie ważny jest sposób, w jaki się zachowuje, czy przestrzega standardów - twierdzi Jorma Ollila.
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...