Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Sonda dotyczaca dzialan PR

?Czy potrafisz odróżnić prawdę od efektu pracy PR?? ? takie pytanie zadała w sondzie swoim czytelnikom warszawska gazeta Dzień Dobry. Mniej niż połowa respondentów (41%) odpowiedziała twierdząco. Oprócz wyników sondy zostało opublikowanych kilka wypowiedzi czytelników uzasadniających ich odpowiedzi. ?Czasem (odróżnienie prawdy od efektu pracy PR) jest bardzo trudne, szczególnie teraz w dobie dynamicznego rozwoju reklamy i public relations. W zasadzie wszystko, co oglądamy w mediach, jest w jakiś sposób upiększone i odpowiednio wykreowane? ? tłumaczył jeden z respondentów, absolwent prawa.
Dzień Dobry Warszawa, PR, komunia, szkoła i praca, 14.10.05, s. 21

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobili?my

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider