Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Kod dostępu do klienta

(crm i marketing relacji - crm i marketing relacji)
Klasyczne powiedzenie ?klient ? nasz pan? ma swój współczesny odpowiednik. Nowa wersja handlowego przykazania opiera się na skomplikowanych zasadach Customer Intelligence oraz segmentacji. Nie zmienia się jednak to, że to od klienta zależy ?życie? produktu: jego wygląd, miejsce i sposób dystrybucji, cena oraz jakość. Łatwo się domyśleć, że w takiej sytuacji wszelka wiedza o kliencie jest bezcenna. Jak ją zdobyć i na czym polega wykorzystanie segmentacji opartej na stylach życia do targetowania narzędzi utrzymaniowych, wyjaśnia Kierownik w Departamencie Strategii Relacji z Klientami TP SA, Jacek Powałka.

http://www.marketing-news.pl/t(...)?art=331

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobili?my

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider