Szukanie nazwy dla firmy
'Każdy, kto ma pomysł na biznes i zakłada firmę, ma jednocześnie jakieś o niej wyobrażenie. Musi sformułować swoją strategię biznesową, która odpowie na pytanie: kim i na jakim rynku chcę być? Ze strategii biznesowej wyłoni się strategia marketingowa, która z kolei powinna odpowiedzieć na pytanie: jak to osiągnąć i jakich środków użyć? ' -czytamy na łamach 'Rzeczpospolitej'. Jerzy Domagała skupia się na najważniejszym elemencie wizerunku firmy-nazwie. W przypadku małych firm, wymyślanie nazw nie przysparza problemów. W nazwie przedsiębiorstwa powinno pojawić się nazwisko właściciela, które jest gwarantem jakości. Znacznie trudniej jest w innych przypadkach. Największe niebezpieczeństwo wiąże się z tym, że dana nazwa już funkcjonuje i podlega ochronie prawnej. Ważną czynności jest badanie zdolności rejestrowej znaku. Badanie ma stwierdzić, czy istniejące znaki towarowe mogą kolidować z nazwą naszej firmy. Zdaniem autora jest to 'żmudna czynność, której pominąć w żadnym razie nie można, ale za którą samemu nie warto się zabierać'. Lepiej powierzyć to agencji zajmującej się wizerunkiem firm lub biuru patentowemu. RZECZPOSPOLITA,NAZWA FIRMY TO WYZWANIE, 2005/12/02, JERZY DOMAGAŁA
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...