Zawsze masz prawo do reklamacji
Banki mogą wesprzeć klienta w walce z nieuczciwym sklepem internetowym. Niestety, nie wszystkie chcą to robić.
Towar kupiony w sklepie internetowym i opłacony kartą nie dotarł w terminie? Kolejne próby wyjaśnienia sprawy bezpośrednio ze sprzedawcą nic nie dały? Ryzyko, że tak się stanie, jest niewielkie, jednak kupując w nieznanym, mało renomowanym sklepie, trzeba brać pod uwagę i taką ewentualność. Pół biedy, gdy jest to sklep krajowy ? sprzedawcę może wtedy zdyscyplinować zapowiedź zawiadomienia policji o popełnionym nadużyciu. Jeżeli jednak sklep jest zarejestrowany na mikroskopijnych rozmiarów wysepce na drugim końcu świata, sprawa wydaje się przegrana. Jednak zamiast w takiej sytuacji rezygnować, warto zwrócić się o pomoc do banku, który wydał kartę, składając reklamację takiej transakcji. Ma on znacznie większe możliwości działania, w tym prawo zainicjowania tzw. procedury chargeback, prowadzącej do odzyskania straconych przez użytkownika karty pieniędzy.
http://www.gazetaprawna.pl/dzi(...).0.1.htm
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...