PR dóbr luksusowych
Kreowanie wizerunku dóbr luksusowych wymaga specjalnych zabiegów i technik public relations-czytamy w 'Press'. Marek Wróbel z agencji Neuron PR, stwierdza, że promujac marki ekskluzywne, trzeba umieć pogłaskać ego klienta. Bardziej niż reklama i marketing, nadaje się do tego PR. Wsród luksusowych marek bardzo ważna kwestię odgrywaja: tradycja, wizerunek marki niedostępnej dla zwykłego smiertelnika, miejsce sprzedaży i prezentacji, kontakt ze sztuka, sponsoring elitarnych wydarzeń. Kreujac markę luksusowa nie można zapominać o indywidualnym podejsciu do klienta, dyskrecji i o tym, że doskonały produkt nie może być przesadnie zachwalany... PRESS,GŁASKANIE EGO, 2005/12/15, MAŁGORZATA WYSZYŃSKA
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...