Polska e-reklama za 150 mln zł?
Ubiegłoroczne szacunki IAB Polska wskazywały, że wartość e-rynku w 2005 roku wyniesie ok. 80-110 mln zł. Raport za ten rok pewnie nie prędko powstanie, jako że ogólnej zgody na ujawnianie swoich wyników przez przedstawicieli polskiego internetu nie ma, zresztą samo IAB jest w trakcie zmiany w związek pracodawców. Ze wstępnych szacunkowych ustaleń krajowych graczy wynika jednak, że wartość rynku internetowego w tym roku to ok. 150 mln zł. Czy rośnie nam druga internetowa bańka? I czy wzrost tego rodzaju uda się osiągnąć w 2006 roku? Z pewnością mijający rok był pełen niespodzianek, na polskim polu pojawiło się trzech poważnych, zagranicznych rozgrywających: eBay, Google i Skype. Kto w 2006 będzie rozdawał karty? Czy Google rzeczywiście ma asa w rękawie?
http://www.internetstandard.pl(...)id=86845
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...