Wyszukiwarki - reklama za miliardy
Prawie 6 mld dol. wydali w ubiegłym roku amerykańscy i kanadyjscy reklamodawcy na promocję w wyszukiwarkach internetowych. To o 44 proc. więcej niż rok wcześniej. A prognozy dla tego rynku są nadal bardzo dobre. W Polsce linki sponsorowane są mniej popularną formą reklamy internetowej niż na rynkach zachodnich (mają 7-10 proc. udział w torcie e-reklamy wobec 40 proc. w USA). W tym roku może się to jednak zmieniać. W pierwszych dniach stycznia swoje biuro w Polsce otworzył Google, zapowiadając duże akcje popularyzujące reklamę wyszukiwarkową wśród małych i średnich przedsiębiorstw. Jak podał w środę Pressserwis, także największy polski portal Onet.pl zapowiada na najbliższe miesiące dużą kampanię reklamową swojego serwisu wyszukiwawczego OnetSzukaj. Ma ona być prowadzona nie tylko online, ale także w mediach tradycyjnych - m.in. w radiu i tygodnikach.
http://www.biznesnet.pl/pp/18190
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...