Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Wielkie granie na małym ekranie komórki

Co robi Hindus na skoczni narciarskiej? Dokłada swoje trzy grosze do rynku gier na telefony komórkowe, który w tym roku ma być wart aż 6 mld dol. Polscy producenci z tej branży coraz śmielej poczynają sobie za granicą. Skoki na komórce uwielbiają m.in. Hindusi i Filipińczycy. W ciągu zimowego sezonu 2003 grę stworzoną przez firmę Breakpoint, jednego z czołowych producentów na rodzimym rynku gier mobilnych, ściągnięto prawie 50 tys. razy. Breakpoint w marcu 2004 r. wydał ulepszoną wersję - "Skoki 2". Konkurencja nie spała - pod koniec 2003 r. swoje "Skoki 2004" wprowadził Jabler (dziś Gameleons). Scenariusz był podobny - gra sprzedała się w kilkudziesięciu tysiącach egzemplarzy, przychody sięgnęły 100 tys. zł.

http://www.biznesnet.pl/pp/18257

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobiliśmy

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy" dla operatora telekomunikacyjnego firmy BAIT. ...

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider