Przeskocz menu

Aktualności

Warto wiedzieć

Nastoletni konsumenci są ?Kreatywni?

Energy BBDO Chicago przeprowadziło GenWorld Teen Study, mające ustalić wartości, jakimi kierują się młodociani konsumenci. Badanie objęło 13 krajów. Tym, co łączy wszystkich ankietowanych nastolatków jest potrzeba bycia niepowtarzalnym.Istotną część badanej populacji stanowi grupa tzw. ?Kreatywnych?. Osoby sklasyfikowane jako ?Kreatywne? nie przejmują się swoim wyglądem zewnętrznym (tylko 9% uważa, że dobry wygląd jest istotny), a większość z nich nie przywiązuje wagi do marki (37% lubi nosić ubrania opatrzone logo znanej marki). 64% ?Kreatywnych: uważa, że na świecie jest zbyt dużo reklamy i marketingu.
Dzisiejsza młodzież to idealiści. 70% badanych jest gotowa walczyć w imię własnych ideałów i przekonań.(KAR)
Źródło: www. brandrepublic.com
Brief.pl

ContentLink.pl

powrót

Nasze realizacje

Co ostatnio zrobili?my

W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

BAIT - Internet provider

BAIT - Internet provider