Mobilne wideo mało popularne?
Firma Knowledge Networks opublikowała raport z badań "How People Use Mobile Video" (czyli "Jak ludzie korzystają z mobilnego wideo"). Ich celem było zbadanie, jak wielu użytkowników korzysta z możliwości oglądania materiałów wideo na swoich telefonach komórkowych oraz iPodach wideo i co sądzą oni na ten temat. Wyniki raportu są dość zaskakujące...
Z pewnością najciekawsze jest to, że - jak ustalili autorzy raportu - tylko połowa osób, które wykupiły u swoich operatorów komórkowych usługę dostępu do mobilnego wideo, korzysta z tej opcji! Jest to o tyle dziwne, że usługa ta jest u trzech największych amerykańskich operatorów komórkowych (których klientów objęto badaniem) dodatkowo płatna i wymaga aktywacji.
Z drugiej strony, aż 88% badanych twierdzi, że to cena usługi jest głównym czynnikiem, który zniechęca ich do oglądania wideo na ekranie telefonu komórkowego. Ankietowani zgodnie twierdzili, że chętnie zgodziliby się na inny sposób opłacania tej usługi - np. na oglądanie dodatkowych reklam.
Z raportu można się również dowiedzieć, że zaledwie co 3 posiadacz iPoda z opcją odtwarzania filmów wykorzystuje to urządzenie do oglądania klipów wideo.
http://www.internetstandard.pl(...)id=95971
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...