14,1% kliknięć jest fałszywych
Z raportu firmy Click Forensics wynika, że 14,1% kliknięć na reklamy tekstowe jest fałszywych. Trzy miesiące temu było to 13,7%.
Google oraz Yahoo lepiej radzą sobie z problemem niż małe firmy. W przypadku dwóch gigantów, liczba fałszywych kliknięć wyniosła 12,8% wszystkich. Jeszcze trzy miesiące temu było to jednak 12,1%.
Według danych firmy Outsell fałszywych kliknięć było jeszcze więcej, w 2005 roku aż 14,6% zostało dokonanych przez oszustów. Spowodowało to straty rzędu 800 mln USD wśród amerykańskich reklamodawców.
Wyniki raportu opierają się na danych 1300 marketerów. Click Forensics jest firmą, która zajmuje się zwalczaniem zjawiska click fraud. W ciągu ostatnich trzech miesięcy do sieci witryn stowarzyszonych, która ma zapobiegać zjawisku fałszywych kliknięć, dołączyło 900 nowych reklamodawców.
Źródło: Los Angeles Times (ang.)
http://www.latimes.com/business/la-fi-clickfraud17jul17,1,3336721.story?coll=la-headlines-business
Więcej: Click Fraud Network (ang.)
http://www.jointhenetwork.com/
http://www.internetstandard.pl(...)id=96208
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...