USA: rośnie sprzedaż muzyki w internecie
W USA sprzedaż ściąganej z internetu muzyki wzrosła w pierwszej połowie 2006 r. o 77 proc., w tym samym czasie sprzedaż płyt spadła o 4,2 proc. - wynika z raportu Nielsen Soundscan.
W ciągu pierwszych sześciu miesięcy br. pobrano 14 milionów pełnych albumów, co w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku stanowi wzrost o 7,5 miliona.
Najlepiej sprzedają się albumy Mary J. Blige, Jamesa Blunta i Carrie Underwood. Muzyka country zanotowała 17,7 proc. wzrost. Zdaniem analityków spadek sprzedaży płyt jest natomiast w dużej części skutkiem braku wielkich hitów, takich jak te, które w ubiegłym roku wydali Mariah Carey czy 50 Cent, zdobywając platynowe płyty.
Geoff Mayfield z magazynu muzycznego Billboard uważa, iż w związku z powyższym 4 proc. spadek sprzedaży płyt nie powinien specjalnie martwić. Podkreśla też, że przemysł muzyczny musi się dostosowywać do zmieniających się warunków, a dystrybucja internetowa muzyki jest odpowiedzią na te zmiany i na oczekiwania konsumentów.
http://www.mediarun.pl/news/id/16302
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...