Sektor farmaceutyczny wyda więcej na reklamę on-line
Badanie wykazało, że producenci farmaceutyków zmieniają strategie reklamowe i marketingowe.
Obecnie sektor przestawia się z marketingu skierowanego do konsumenta na marketing skierowany do pacjenta, z marketingu masowego na marketing relacji, mówi Lisa E. Phillips, główny analityk eMarketera i autor raportu ?Farmaceutyka On-line: ?prosto do pacjenta? staje się rzeczywistością?. Przesunięcie to nastąpiło w wyniku zmian zachowań konsumenckich oraz podejścia do opieki zdrowotnej, a także nacisków rządowych, mówi.
eMarketer przewiduje, że wydatki sektora farmaceutycznego i zdrowotnego na reklamę internetową wyniosą w tym roku 835 milionów dolarów. W zeszłym roku ich wartość wyniosła 625 milionów. Wzrost ten wynika z lepszego niż przypadku innych nośników dopasowania reklamy internetowej do grupy celowej, które nęci reklamodawców tego sektora. Oczekuje się, że w ciągu dwóch lat wydatki firm farmaceutycznych na reklamę on-line osiągną wartość 1,41 miliarda dolarów, a więc sześć procent przewidywanych na 2008 rok wydatków na tę formę reklamy (23,5 mld dolarów).
Portale poświęcone zdrowiu staną się według raportu kolejnym wielkim pionowym rynkiem internetowym. Co więcej firmy farmaceutyczne wyjdą poza strony własnych leków i stworzą społeczności internetowe zajmujące się różnymi problemami zdrowotnymi.
http://wirtualnemedia.pl/docum(...)ine.html
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...