Skuteczny product placement
Product placement w telewizji zwiększa rozpoznawalność marki nawet o 20 proc. - wynika z raportu Nielsen Media Research.
Z badań wynika, że rozpoznawalność danej marki sięga poziomu 58 proc., kiedy można się na nią natknąć zarówno w reklamie jak i w innego rodzaju przekazach. Rozpoznawalność w przypadku stosowania wyłącznie reklam nie przekracza 47 proc.
- Product placement może być niezwykle korzystny dla przedsiębiorstw i powinien być uwzględniany w media planie â przyznaje David Poltrack, chief research officer z CBS. - Badanie pokazuje jednak, że nie każdy product placement przynosi zamierzone korzyści â dodaje Poltrack.
Rozpoznawalność marki niekoniecznie przekłada się bowiem na wzrost sprzedaży. Na świadomość marki, stosunek do niej i - co za tym idzie - zakupy składają się także identyfikacja widzów z daną marką, popularność danego programu, jego rodzaj oraz sposób, w jaki produkt pojawia się w danym przekazie.
Badania przeprowadzone zostały między październikiem 2005 a czerwcem 2006 na ponad 10 tys. Respondentów, uwzględniając pięćdziesiąt programów i prawie dwieście marek.
http://www.mediarun.pl/news/id/18263
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...