Nielsen/NetRatings: internet + telewizja
Firma badawcza Nielsen/NetRatings pracuje nad stworzeniem nowego panelu internetowo-telewizyjnego w celu zapewnienia swoim klientom lepszego wglądu w rynkowe zachowania konsumentów i ich stosunek do obu tych mediów.
Począwszy od tego tygodnia firma będzie testowała nowe narzędzie, sprawdzając jak dane dotyczące internetu wpłyną na panel telewizyjny. Planowana jest również instalacja dodatkowego oprogramowania u osób biorących udział w badaniu.
Jeżeli testy zakończą się powodzeniem nowy panel zostanie oficjalnie wprowadzony do oferty w przyszłym roku.
- W sytuacji, gdy internet jako machina reklamowa rośnie w siłę i oferuje nowe rozwiązania, bardzo istotne jest zrozumienie interakcji pomiędzy tymi mediami - wyjaśnia Paul Donato, chief research officer Nielsen Media Research.
http://www.mediarun.pl/news/id/18110
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...