- Animacje
- Bannery
- CMS - Systemy zarządzania treścią
- DTP
- Identyfikacja (CI)
- Portale, vortale
- Pozycjonowanie
- Prezentacje multimedialne
- ShopAd - reklama sklepowa
- Strony i serwisy WWW
- WEB 2.0
Serwis internetowy jest niezbędny firmie każdej wielkości. Obecność w sieci pozytywnie wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa, ponieważ jest ono postrzegane jako nowoczesne. Czas poświęcony na udzielanie po raz setny przez telefon informacji na ten sam temat (np. jaka cena, jak złożyć zamówienie) można wykorzystać bardziej efektywnie.
Internet pozwala na zamieszczenie materiałów audiowizualnych, których nie można przekazać w żaden inny sposób (np. interaktywne prezentacje firmy i usług). Wejście w internetowy świat jest dosyć proste.
Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu:
- strategii interaktywnych, strategie reklamowe, planowanie i prowadzenie projektów
- kreacja (layoutu stron, narzędzia interaktywne, systemy nawigacji)
- promocji (e-mailingii, linki sponsorowane, optymalizacja w wyszukiwarkach)
- wykorzystania najnowszych technologii (projektowanie i integracja aplikacji, programowanie, hosting).
Tworzenie stron www zaczynamy od określenia celów, jakie chcielibyśmy osiągnąć. Strategia marketingowa różni się w zależności od tego czy chcemy stworzyć sklep internetowy, specjalistyczny serwis tematyczny czy serwis będący jedynie statyczną wizytówką firmy.
Rozpoczęcie prac nad stroną zaczynamy od ustalenia i rejestracji domeny, pod jaką nasz serwis będzie dostępny w Internecie. Następnie przygotowujemy materiały, które pozwolą nam wypełnić serwis treścią. W głównej mierze od wartości tekstów, zdjęć czy plików multimedialnych zależy, jak bardzo witryna będzie atrakcyjna merytorycznie, co z kolei jest jednym z głównych czynników wpływających na jej przewagę nad konkurencją.
Bardzo ważna jest funkcjonalność witryny. To od niej zależy, czy użytkownicy będą w stanie dotrzeć do poszukiwanych informacji. Serwis powinien również dobrze prezentować się niezależnie od używanych przeglądarek.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

Październikowe wyniki megapanelu - najpopularniejsze witryny w polsce
W ostatnich miesiącach stale wzrosta liczba użytkowników wyszukiwarki Google. Wydaje się, że na dobre wyprzedziła Wirtualną Polskę. Jeśli trend się utrzyma, ...
Lipcowe wyniki megapanelu - najpopularniejsze witryny w polsce
Pierwsza dwudziestka wyglądałaby w zasadzie tak samo, jak od miesięcy gdyby nie debiutant - eBay, który w rankingu witryn o największej ...
Interia rzuca Onetowi wyzwanie (muzyczne)
Interia.pl, trzeci pod względem popularności portal w Polsce, chce pobić Onet.pl pod względem zarobków ze sprzedaży plików z muzyką. W walce ...
Cena czy jakość ? czym kierują się Polacy przy zakupach?
Czym kierują się konsumenci wybierając określone produkty ? między innymi o to pytali ankieterzy Acxiom Polska w najnowszej fali Ogólnopolskiego Kwestionariusza ...
Firma 2.0, czyli o rewolucji jaka czeka nasze przedsiębiorstwa
Podczas gdy media zaczynają coraz śmielej korzystać z narzędzi epoki Web 2.0: blogi, wiki, RSS-y czy serwisy społecznościowe, firmy z innych ...