- Animacje
- Bannery
- CMS - Systemy zarządzania treścią
- DTP
- Identyfikacja (CI)
- Portale, vortale
- Pozycjonowanie
- Prezentacje multimedialne
- ShopAd - reklama sklepowa
- Strony i serwisy WWW
- WEB 2.0
Serwis internetowy jest niezbędny firmie każdej wielkości. Obecność w sieci pozytywnie wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa, ponieważ jest ono postrzegane jako nowoczesne. Czas poświęcony na udzielanie po raz setny przez telefon informacji na ten sam temat (np. jaka cena, jak złożyć zamówienie) można wykorzystać bardziej efektywnie.
Internet pozwala na zamieszczenie materiałów audiowizualnych, których nie można przekazać w żaden inny sposób (np. interaktywne prezentacje firmy i usług). Wejście w internetowy świat jest dosyć proste.
Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu:
- strategii interaktywnych, strategie reklamowe, planowanie i prowadzenie projektów
- kreacja (layoutu stron, narzędzia interaktywne, systemy nawigacji)
- promocji (e-mailingii, linki sponsorowane, optymalizacja w wyszukiwarkach)
- wykorzystania najnowszych technologii (projektowanie i integracja aplikacji, programowanie, hosting).
Tworzenie stron www zaczynamy od określenia celów, jakie chcielibyśmy osiągnąć. Strategia marketingowa różni się w zależności od tego czy chcemy stworzyć sklep internetowy, specjalistyczny serwis tematyczny czy serwis będący jedynie statyczną wizytówką firmy.
Rozpoczęcie prac nad stroną zaczynamy od ustalenia i rejestracji domeny, pod jaką nasz serwis będzie dostępny w Internecie. Następnie przygotowujemy materiały, które pozwolą nam wypełnić serwis treścią. W głównej mierze od wartości tekstów, zdjęć czy plików multimedialnych zależy, jak bardzo witryna będzie atrakcyjna merytorycznie, co z kolei jest jednym z głównych czynników wpływających na jej przewagę nad konkurencją.
Bardzo ważna jest funkcjonalność witryny. To od niej zależy, czy użytkownicy będą w stanie dotrzeć do poszukiwanych informacji. Serwis powinien również dobrze prezentować się niezależnie od używanych przeglądarek.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
Realna walka o wirtualne zakupy
W tym roku rozpocznie się zacięta rywalizacja o internetowy rynek książek i multimediów. Dotychczasowemu liderowi, Merlinowi.com, przybyło dwóch silnych rywali - ...
Internet nie zniszczy prasy
Wydawcy nie postrzegają internetu w kategoriach zagrożenia dla prasy tradycyjnej i coraz częściej zwracają uwagę na jego potencjał - wynika z ...
Interesujące trendy na rynku ofert nieruchomości
Oferty nieruchomości w prasie to ukłon w stronę osób sprzedających mieszkania, w istocie zupełnie zbędny. Tak naprawdę mieszkania sprzedają się dzięki ...
Wahnięcia cen reklamy internetowej
Średnia wartość słowa kluczowego w Stanach Zjednoczonych według Fathom Online spadła w październiku o 6% w stosunku do cen z września. ...
Aż 53% firm nie ma swojej strony www
Tylko 47 proc. firm ma własną stronę WWW Z sieci korzysta ponad 80 proc. firm. Pocztę elektroniczną wykorzystuje w celach biznesowych niewiele ...