Czy produkt o stuprocentowej jakości blokuje rozwój relacji z klientem?
Postawione w tytule pytanie brzmi przewrotnie, ale tak właśnie może być. Klient, który jest zadowolony z idealnego produktu, nie myśli więcej o firmie, nie stara się o pogłębienie kontaktu. Jedną z okazji do przypomnienia mu o sobie jest reklamacja lub niedoskonałość produktu. Zarówno pretensje, jak i propozycje ulepszeń ożywiają kontakt. Wtedy od strategii firmy zależy, jaką klient wyrobi sobie o niej opinię.
http://www.marketing-news.pl/t(...)?art=338
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...