Darmowe hotspoty mogą się opłacać
Sieć za darmo przyciąga więcej klientów.
Badania przeprowadzone w ciągu kilku miesięcy w paru paryskich kafejkach pokazały, że instalowane w nich darmowe punkty dostępu do sieci pozwalają przybytkom zachęcać do odwiedzin większą liczbę gości. Wizja darmowej sieci przyciąga więcej klientów, którzy mogą więcej konsumować.
W paryskich badaniach firmy Free-HotSpot okazało się, że do kawiarni z darmową siecią przychodziło od trzech do pięciu razy więcej użytkowników internetu niż do podobnych kafejek, w których dostęp do sieci był płatny. Ciekawe jednak, że korzystający z darmowej usługi pozostawali w sieci krócej od tych, którzy płacili za internet.
Podczas badania stwierdzono, że poza weekendem w oferujących darmowe hotspoty kafejkach zdarzało się 9-10 użytkowników sieci. Liczba ta spadała w dni weekendowe do 6. To nie tak mało w porównaniu do kafejek z płatną siecią, gdzie dziennie zaglądało 1-2 użytkowników. Średni czas połączenia wynosił niemal półtorej godziny.
Wyliczenia badających pokazały, że jeśli każdy z użytkowników darmowej usługi wydałby w lokalu tylko kilka Euro, uzbierana w ten sposób suma z łatwością pokryłaby koszty związane z utrzymaniem punktu dostępowego. Okazało się też, że 97 proc. użytkowników wykorzystywało hotspot w godzinach pracy kafejki, a tylko 3 proc. w nocy, po jej zamknięciu.
Najwięcej użytkowników darmowych hotspotów pojawiało się w godzinach od 13.00 do 18.00 (54 proc.). Warte podkreślenia są też inne wyniki. Okazało się, że w godzinach lunchu (12.00-13.00), przeważnie bardzo ważnych dla właścicieli kafejek, nie musieli się oni martwić, że stoliki ich knajpek zostaną zajęte przez internautów. Godziny lunchu były odpowiednie tylko dla 10 proc. użytkowników sieci.
autor artykułu: pclab.pl
http://wirtualnemedia.pl/docum(...)cac.html
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"

e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...